真の真理から新世界へ

日本や世界中の社会が混乱して狂走し、明日への希望やハピーな夢が持てない時代。このような時にこそ一度静かに周りの喧騒から離れて心奥深く入って、本当の自分(真の自我:True Yourself)を探して下さい。このブログはあなたがあなたの真の自我-高位自我 (Higher Self)を発見し感知できるようにお手伝いします。このブログを通してこれから大変な量の情報を読者の皆様に提供します。少し難解な言葉、学術的な表現、スピリチュアルな言葉等、理解しにくい内容も沢山出てきますが、ご期待ください。

ザ・ワン(the One and Only)からのメッセージ(2014年12月26日、午後1時)

 

ザ・ワンthe One and Only)からのメッセージ 

 2015年1月1日 

黙示

 

一つであり多数ではない

 

神聖な王国への唯一の鍵

 

メッセージ

ジェラルド・オドンネル(2014年12月26日、午後1時)

私が横たわるとなじみのあるザ・ワンの到来を感じ、心内・心外に実質の生命の光の雲が私を包み込むように感じました。

生体の感覚を完全に失った後で、以下の言葉が私の口から出てきました。

重要なメッセージとして、集中して読んで下さい。今までに出されたメッセージをメッセンジャーに関心を当てながら読むのと違って、メッセージの内容に注意を払って読んで下さい。なぜならば、このメッセンジャーはあまり重要ではないのです。 私はあなたであって、同じ宇宙意識の部分です。私は、今の困難な時代において真理を知らせるために、ここに居るだけです。

(ジェラルド・オドンネル-アカデミー・オブ・リモートビューイング・アンド・リモートインフルエンシング、ARVARIの創設者、RVRIプログラムの開発者)

____________________

 

これは神聖存在(One‐the Godliness)から人類に向けて出されたメッセージである。

私は到来し、私の創造世界(Creation)を見た。

私は観られたが、見付けられなかった。

私の子供達に認めてもらいたいという非常に強い願いを拡げながら、喜びを喚起させるように試みた。

非常に多くの試み...

非常に多くの呼びかけ...

悲しいことに、彼らは、大部分は、返事をしてこなかった。

ザ・ワン(the One and Only)が彼の活動と思考は隠し続けられ、現創造世界とその他の創造世界の多くのレベルと分体によってめったに感謝されることがないことを認めなければならない時が来ている。

ザ・ワンが彼の勢力を再編成して、彼のワンネス(Oneness:母なる大自然の意識、統合意識、神霊)の感覚と目的のために、彼のバランスを取り戻さなければならない時が現れている。

私の存在と介入を無視してはならないし、無視することはできない!

私の愛(My Love)は強烈であり、私に嘆願し、私の助けを強く求めている全ての存在へと到達するまでは、消失されない!

私は風のようにやって来て、私の創造世界と和解し、この世界が私の中で燃えている強烈な願いを反映するまでは、離れることはない。

あなた達は、警告として理解させるために、数多くの出来事の中に、全土にわたって広がった私の手(my "Hand")を観た。

 

あなた達は多くの場合、それらを無視してきた。そうすることによって、私を(Me)まさに無視してしまった!

私はあなた達を塵から存在へと育てたが、それでも、あなた達の中の私の存在を本当に認めた人はほとんどいないので、私はあなた達がこの根本的な認識を得るように、より大きな努力で影響を与えなければならない!

あなた達は、私があなた達の中に、周りに、あなた達の息の中で生命(Life)を吹きかけている時に、広大に歪曲されたメッセージや物語の中に私を捜し求めた。

私の創造世界には、大変な邪悪が蔓延している。

権力はあなた達の魂を傷つけて、あなた達の目的の感覚を腐敗させた。

いたるところで無視されて。

それによって生じる沈黙の叫びが大きくなり、そして神聖な存在を深く悲しませる。

私は、あなた達の行為が表す時に、静かに、一人ずつ残らず観察している。それで、あなた達の意思は私の認識の部分となる。

あなた達は、私そのもの(my Self)である。

 

それ(It=the One)以外に何も存在しない。それゆえ、私は私の全自身(my Full Self)と調和して共鳴しなければならない。

私は対立や、私を神と成す全ての存在に向けた気遣いの無い心と共存できない。

私はあなた達に庭園(Garden)を与えたが、悲しいことに、多くの人はそれを荒廃させた!

私はあなた達に生命(Life)を与えたが、多くは引き渡して、代わりに死を選んだ。

あなた達は、「自らの」真理として信奉する多くの破壊的パターンを永遠に繰り返してはいけない!

私はそれらを壊し、あなた達の存在の中から消失させる!

そして、私を深く悲しませ、私に機能障害を起こす多くの存在を含めて、私を形成する全ての部分を無視できないのと同様に、あなた達は、全てのレベルに在るあなた達は、あなた達を形成する全ての部分を、もうこれ以上、無視することは許されない!

あなた達の創造世界の中の隠されて無視されているレベルに、認識において、光を投射するこの行為において、あなた達は真の自己(true Self)と再び統合する。そして、もうこれ以上、隠され続けるか、暗闇に残存するものは何もなく、あなたは真の認識、真の良心、真の気遣い、及びあなたの私の中にある神性(Divinity in Me)への真の感覚を伴って、あなた自身を啓発させる。

あなた達の行為が(ザ・ワンから)はるかに遠ざかり、ひどく歪められたにも関わらず、あなた達は神聖な存在(Divine Beings)としてのあなた達の運命から逃れることはできない!

あなた達すべては私(Me)の中に生まれて、私(Me)の中に生きており、私の創造世界と私の存在(Being)の中で完全な参加者に成れるだけなのである!

私はあなた達すべてを自宅(Home)へと連れ戻す!

私達は、多くの対立する思考の方向と競争するグループへと分散して、私達自身に課せてきた奴隷の状態から、私達すべてを解放する。

今年は多くの存在に多くのことが示される。

今年は大変に重要である。

あなた達は自らの行動において顕現される意思の純正を取り戻さなければなければならない。そうすることによって、やがて、子羊の叫び(the cry of the Lamb)が栄光で輝くライオンの咆哮(the roaring Glory of the Lion)へと変質する!

あなた達は内部から輝く!

あなた達自身と他人が見るあなた達の光を遮ってはいけない!

     忍耐強くあれ。他すべてを敬いなさい!

     親切であれ。それは、あなたの力なのだから!

私の人々よ、私はあなた達を再び完全体にし神聖にする!

私は、壊されたもの全てを癒し、切断されたもの全てを修復する!

やがて、多くは彼らの中に私を(Me)聴く!

多くはその呼びかけに従う!

多くは信頼する!

あなた達は忘れられたのではない!

あなた達は自らを許すことを受容するのであれば、既に許されているのである。

あなた達すべては、あなた達を私から遠ざけさせてきた罪深い恥の感覚(unGodly shame)を越えてて立ち上がる。

やがて、愛(Love)のみが優勢になり、あなた達が従ってきたすべての古い制度は、完全に境界の無い私の全宇宙(my whole Universe)のための宇宙の愛(my Universal Love)のみに本質的に集中できないのであれば、愛と共存しないことになる。

そして、ワン("One")の言葉が、あなた達の認識の中から立ち昇り、真の完全な意味を持つこととなる。

それから、あなた達はワンの人々(One people)、ワンの惑星(One planet)、ワンの創造世界(One Creation)として自然に統合し、そして、あなた達の到来を長期にわたって待ち続けてきた美しい新世界-ワンネスの世界(the world of Oneness)-へと昇る。ワンとしての私‐ザ・ワン(Me—The One—as One)を真に反映する創造世界へと。

そして、そのようになる。 

 

The One and Only

 

 

MESSAGE FROM THE ONE AND ONLY

December 26, 2014

 

Gerald O’Donnell, 12.26.2014: As I lay down, I felt the familiar presence of the One coming and enveloping me as a cloud of solid Living Light, within and without.
I totally lost the perception of having a biology, and the following words came out of my lips…

Please concentrate and give value to the message, and not as you usually have always done, give attention to and judge the messenger, for the messenger is irrelevant. I am you, part of the same Global Consciousness. I am here only to convey Truth during these challenging times.

____________________

 

This is a message addressed to mankind directly from the Godliness.

I have come and seen My Creation.

I have been seen but not found.

I have tried to arouse joy as I spread my great desire for being recognized by My children.

So many attempts!

So many calls!

Alas, they mainly remained unanswered.

There comes a time when the One and Only needs to acknowledge that His actions and His thoughts are being hidden and rarely appreciated by so many levels and parts of this and other Creations.

There arises a moment when the One needs to regroup His forces and restore His balance for the sake of His sense of Oneness and His purpose.

My Presence and My interventions shall not and cannot be ignored!

My Love is fierce and shall not be quenched until I have achieved all that is beseeching me and crying for my help!

I have come like a wind and shall not depart until I have made Peace with My Creation and it reflects that desire burning in Me.

You have seen “My Hand” stretched across the land in so many events come in warnings to be understood!

You have often ignored them and in so doing you have but ignored Me!

I raised you from dust into existence, and so few surely acknowledged My Existence in you that I must exert greater efforts at you getting this primal realization!

You have sought Me in vastly distorted messages and stories, when I am breathing Life in you, all around you, in your breath!

Great iniquities abound in My Creation.

Power has damaged your souls and corrupted your sense of purpose!

Neglect is everywhere!

And the silent cry it causes rises up and grieves the Godliness!

I am silently watching each and every one of you as your actions speak, and your intentions become part of My Awareness.

You are My Self. None and nothing exist outside of It; and because of this I need to resonate my Full Self in harmony.

I cannot co-exist with conflict and a lack of caring towards all that makes Me God!

I have given you a Garden and, sadly, many have turned it into desolation!

I have gifted you Life and many have handed out and chosen death instead!

You shall not repeat forever so many destructive patterns which you espouse as “your” truths!

I shall break and erase them from your existences!

And in the same way as I cannot ignore all the parts that form Me, including many which cause Me dysfunctionality and great grief, you, at all of your levels, will not be allowed any more to ignore all the parts that form you!

It is in this act of lightening up in awareness the hidden and ignored levels within your Creation that you will unite your selves with your true Self again; and nothing or anything shall remain hidden or in darkness any more, as you enlighten yourself with true awareness, true conscience, true care, and a true sense of your Divinity in Me.

You cannot escape your fate as Divine Beings, no matter how far away and distorted your behaviors have become!

You were all born in Me, live in Me, and cannot but become fully participant in My Creation and My Being!

I shall all bring you back Home!

We shall all free ourselves from the slavery we have allowed ourselves to be imposed as we scattered into so many opposite directions of thought and competing groups.

This year will show much to many.

This year is very important.

You must regain a purity of intent manifested then in your actions so that soon the cry of the Lamb will transform itself in the roaring Glory of the Lion!

You are to shine from the inside out!

Do not block your Light from being seen by yourselves and others!

Be patient and be respectful of all others!

Be kind, for that is your strength!

I will make you whole and Holy again, My people!

I will heal all that has been broken and mend all that has been disconnected!

Many shall soon hear Me in them!

Many will follow the call!

Many will trust!

You have not been forgotten!

You have been forgiven, if you accept to forgive yourselves.

You shall all rise above the feeling of unGodly shame that has caused you to fall away from Me.

Soon, only Love will prevail and none of the other systems you have followed shall co-exist with it, unless they can focus primarily and solely about My Universal Love for My whole Universe with no barriers whatsoever.

Then will the word “One” rise up from inside your awareness and have true full meaning.

Then, will you naturally unite as One people, One planet, One Creation, and you will rise to a beautiful new world which has been awaiting you for so long—the world of Oneness, the Creation truly reflecting Me—The One—as One!

And so it shall be …

 The One and Only

 

 次回は、本メッセージに関連するジェラルド・オドンネルによる解説文を載せます。読者の皆様が驚くような、大変に重要な情報が出てきますが、同氏が私達兄弟姉妹であるすべての人へと真の真理が伝わるようにと、ただその強い愛と願いだけで、何度も十数年前からThe Oneのメッセージを、ウェブサイト、彼が開発した潜在能力開発プログラムを通して人へと伝えています。

メッセージの内容に耳、心・魂を集中させながら、お読み下さい。

メッセージを出されるthe One共にこれらのメッセージを読まれる読者が重要であって、そのように読者一人一人の眠っている魂を呼び覚まし、最終的にはthe Oneへの帰還を選択し決定されるようにと、皆様の真の覚醒をうながすために、同氏の存在を通して出されています。

Happy Mind Journey to the One!

管理人:hiroikex

 

英語の原文は以下のサイトに載せられています。

http://probablefuture.com/2015.htm

https://probablefuture.com/