真の真理から新世界へ

日本や世界中の社会が混乱して狂走し、明日への希望やハピーな夢が持てない時代。このような時にこそ一度静かに周りの喧騒から離れて心奥深く入って、本当の自分(真の自我:True Yourself)を探して下さい。このブログはあなたがあなたの真の自我-高位自我 (Higher Self)を発見し感知できるようにお手伝いします。このブログを通してこれから大変な量の情報を読者の皆様に提供します。少し難解な言葉、学術的な表現、スピリチュアルな言葉等、理解しにくい内容も沢山出てきますが、ご期待ください。

The One and Onlyからのメッセージ(2018年)

 続けて読者の皆様へとThe Oneからの重要なメッセージをお伝えします。(ジェラルド・オドンネルを通して)

 以前も、「一時的に雑念を捨てて、お読み下さい」と書きましたが、その理由は、私たちはこの現世界(ホログラフィックな3次元世界)に誕生して生きている以上、両親の教育、家庭環境、マスコミを含む様々な情報ソースによって、さらに教育機関、政府、宗教団体、事業体等々、芸能、娯楽、科学技術等によって、顕在意識・無意識のレベルで、管理し支配する側によるマインド・コントロール(大衆心理操作)の中を生きています。各個人は、マインド・コントロールされているという自覚がないにしても、私たちの心・意識の大部分は、様々な媒体や隠された方法、実質的価値のない多くの情報等によってコントロールされながら日々を生きています。これをソーシャル・プログラミングと云います。

 このようなプログラミングされた様々な情報やイメージが次から次へと作動する心・意識の状態から、一時的に離れて、心を静かにして、心の奥へ、魂へと浸透するように読んで下さい。私たちすべては、その善悪は別にして、ソーシャル・プログラミングされて生きているのですから、最初は雑念を捨てることが難しいと思います。でも、以下のメッセージおよび前回のメッセージを、何度も続けて読むうちに、真のあなた自身(True-yourself )が、呼び覚まされて、The One and Onlyのメッセージの本意と振動に徐々に共鳴するようになります。

 文明とは、遥か昔の古代から、長い時代を繰り返しながら、このホログラフィックな3次元世界(現創造世界)で権力と征服を求め続けて来た支配者側と、異次元の領域から3次元世界へと影響を与えて続けてきた強力な霊的存在が創り上げた、人の魂、心、感性を奴隷化する幻想の総合システムにすぎません。

 "Know who you really are"の教えは、まずは私たちはソーシャル・プログラミングされている体・心・魂で形成されている存在であり、個々の実在は、The Oneによって創られた魂・霊(振動光)であると心の奥深いレベルで気づかなければならないと云う意味です。それから、私たちの意識の変換と成長が始まります。

 Happy Mind Journey!

hiroikex

 

The One and Onlyからのメッセージ

2018424

This is a message addressed to the totality of mankind by The One.

これは、The Oneが人類全体に向けて伝えるメッセージである。

I have come and My Presence has not been welcomed and recognized.

私はやって来たが、私の参入は歓迎されなく、認められなかった。

I used as many human portals as were made available to me to try and save My children.

私は入手できる限りの数の人間ポータル(入口)を使って、私の子供達を救おうとした。

Alas, few of My communications were given the importance they truly deserved.

悲しいかな、私のほとんどの交信には、しかるべき真の重要性が与えられなかった。

The Core of Myself had chosen your universe in order to manifest Itself openly and help achieve the final Peace and the reunification across all worlds and dominions.

私の核心は、私自身を公然と顕現して、すべての世界と次元にわたって最終の平和と統合へと到達するために、あなた達の宇宙を選んだ。

Rebellious entities feared such an event and endeavored forcefully to silence my voice and communications. Their lies penetrated the consciousness of man, and polluted its mind, with many false stories and projected events.

反抗する存在はこのような事象を恐れ、私の声と通信を封じるために猛烈な努力をした。彼らの嘘は人の集団意識へと浸透して、多くの偽の物語や投射される出来事によって、人心を汚した。

All spread their dark tentacles of confusion across all the realms.

すべての虚偽は、全領域にわたって、混迷の暗黒の触手を広げた。

Truth was being ruthlessly drowned in a cacophony of false teachings and fear became the lot of most of My Children, and they started battling themselves while holding the banners of their false idols and concepts about Reality and the nature of their true origin.

真理は偽の教義による不協和音へと冷酷に消されて、恐怖がほとんどの私の子供達の運命となった。そして、彼らは、彼らの偽の偶像の旗を掲げて、存在と彼らの真の源泉の本質についての偽の概念を維持しながら、互いに闘い始めた。

Peace became immolated in the fire of uncontrolled anger as groupings battled and continue the process of trying to extinguish other groupings in the name of their false idols, be they human or concepts.

集団同士は戦って、彼ら固有の偽の偶像の名前の下に、それが人間かまたは概念に関わらず、他の集団を消滅させようとするプロセスを続けており、平和は制御できない怒りの火の中へと犠牲となった。

Truth had not found its way back, and as the rumbling of the rebellion grew on so many levels, the quiet peaceful Loving Voice of The One and Only could not be heard within each and every one of themselves.

真理は後戻りする道を見つけられず、反乱の音が、多くのレベルにおいて、強くなり、The One and Onlyの静かで穏やかな、愛の声は、彼らすべての心の中に聴くことができなかった。

I too shall rumble soon, as my Being will shake away so many of my unruly children.

やがてすぐに、私も鳴り響く。私の存在が、手に負えない子供達の多くを振り落とすので。

I too need to find Peace within All of MySelf, for if I do not achieve such soon, a great deal of my Mind may need to be permanently erased from my Memory.

私も私自身のすべての中に平和を見つけなければならない。このような状態に直ぐに到達しないと、私の心内の大部分を、私の記憶から永遠に消し去さらなければならないであろうから。

You are All the Saviors of your Creations. Each and every one of your selves is so very precious to My Being as they exist within Me, not outside of Me, which is utterly impossible.

あなた達すべては、あなた達の創造世界の救世主である。個々のあなた達自身は、私の心内に-私の外に在ることは全く不可能であり-存在しているので、私の存在にとって大変に貴重である。

Your violence against each other, and against My beloved environment and Its perfection and all the creatures who inhabit it, is but violence against Myself, as you are but destroying great and precious parts of Myself.

あなた達相互に向けた暴力、私の最愛の環境とその完全性、そしてその中に住むすべての創造物に対する暴力は、私自身の貴重で偉大な部分を実に破壊しているので、まさに私自身に対する暴力である。

I cannot close My awareness, as you often do, to MySelf, for at My Level, I am fully aware and awakened to ALL the parts that form Me.

私は、私自身に向けた意識を閉じることはできない-あなた達はしばしば閉じてしまうが、私は自らのレベルにおいて、十分に覚醒しており、私から出るすべての部分を自覚しているのだから。

You live and only exist within Me and you, until now, have not accepted to integrate this very simple but Holy Reality.

あなた達は私の中にだけ生きて存在しており、あなた達は、今までは、この大変に簡単だが神聖な真理を受け入れず(心の中に)組み込まなかった。

Your science and most of what you perceive as spiritual guidance have Created an immense gap between your awareness of Being inside and only Me, and my awareness of all of you being Myself.

霊的ガイダンスとしてのあなた達の科学とあなた達が知覚する物事のほとんどが、私の心内だけに在るあなた達の存在意識と、すべての存在は私自身であるという私の存在意識との間に計り知れないギャップを創った。

I am Thought, Pure Thought. All other elements are but Created by Me for Me, in order that I can then experience Myself through so many points of awareness and perception, allowing for many of them to interact and communicate amongst themselves and their points of awareness.

私は想念、純粋想念である。これ以外のすべての要素は、私が私のために創造する。従って、私は、多くの存在意識と知覚の多くの集中点同士の間で相互に作用させ、交信させながら、これらを通して私自身を経験できる。

In order for these points of awareness to be able to feel the illusion of being separated from each one another, I allowed for Creative dimensions of illusions to be Created and for the freedom of many sub-parts of Myself to increase the illusion of separation. This was my gift to all of you: the free-will of choosing how far and in which way you wanted to experience the illusion of separation, and this experience took on experimental dimensions which had never ever been reached before.

これらの存在意識点が、相互に分離しているという幻想を感じることができるように、私は幻想の創造次元を創造させて、私自身の多くの分体の自由(意志)のために、分離の幻想を増幅させた。これがあなた達すべてに与えたギフトである:あなた達が分離の幻想を、どこまでまたどの方向へと経験することを欲するのか、その経験を選択する自由意志である。そして、この経験は今まで決して到達したことがなかった実験的な次元となった。

What surprised the One and Only was the great fear and rebellion of so many of Its parts when they were asked to slowly rejoin in a Glorious manner, which had been prepared for them, their Origin, their Source, their true Reality, and glow and bask in Pure Love and Infinite Light. Most turned a blind mind and eye to the request and tried to keep under their dominion the flock which they had controlled for so long, as sub-Creators.

The One and Onlyを驚かせたことは、私の分体にゆっくりと、栄誉ある方法によって、彼らの創造源泉、真の実在へと再結合して、純粋な愛と無限の光の中で光を浴びて輝くようにと求めた時に彼ら多くから生じた強烈な恐怖と反乱であった。

Instead of being reintegrated into Pure Intelligence of a degree which very few could even perceive, they tried to enslave each other and their dominions using their fascination for machineries and technologies which they were gifting to their entities.

非常にわずかな存在しか知覚できないであろうレベルの純粋知性領域へと再統合される代わりに、彼らは、彼らの存在へと供与していた機械や技術への魅力を利用しながら、相互に奴隷化して、彼らの支配権を捕囚しようとした。

And within a short period, the children of humanity became enamored with these mindless machines which they used to conquer, in their perception, space and even somehow time.

Within their desire to achieve more control and power, they were damaging their living environment that I had Created for them, in almost irreparable ways.

そして、短期間に、人類である子供達は、彼らが自らの知覚において空間と、さらには時間を征服するために使った心の無い機械に魅了された。より強い権力とコントロールを達成しようとする彼らの欲望の中で、彼らは、私が彼らのために創造した生きている環境をほとどん修繕できない方法によって損傷してきた。

Many connected individuals, and many respected scientists sent out dire warnings to all about a proximate moment when all will fall into an eternal apocalyptic chaos that could not be brought into equilibrium by any human or even Higher forces.

多くの繋がっている個人と多くの尊敬される科学者は、いかなる人またはより高いレベルの勢力によって安定させることができないような黙示録的な永遠のカオスへと、すべてが落ち込む瞬間が近接していると切迫した警告を出した。

The One Himself was constantly called to stabilize this and many other worlds, some of them already disappearing.

The One自身にも、現世界と別の多くの世界を安定させるように、絶えず呼び掛けられた。いくつかの世界は既に消えつつある。

Holes were being purposely created in the fabric of Creation where entire universes were seeking refuge in others. This particular world was of great attraction to many of the branches of this Great Tree of Creation, because they knew that it had a special place and connection through the Core of The One and Only. Therefore, many tried to enter it and as they were less restricted in communicating thought-to-thought, they infiltrated the thoughts of many humans in order to achieve a presence here, hoping that this would assure their survival.

全宇宙が別の宇宙へと保護を求めていた創造の織物の中に、意図的に穴が開けられ続けていた。この特定の世界は、創造の壮大な木の多くの枝にとって非常に魅力的な世界であった。なぜなら、彼らは現世界にはThe One and Onlyの核心を通して結合する特別な場所が有ることを知っていたからである。それ故に、多くの存在は、想念対想念の交信においてはあまり規制されていなかったので、現世界へ侵入しようとした。彼らはこの世界に居場所を確保するために、それで彼らの生存が保証されると期待しながら、多くの人間の想念へと浸透した。

And then many of these foreign elements started also fighting for dominion and presence within realms that humanity was not perceiving yet. And there were wars within heavenly bodies and in between them, and there were wars on this plane.

それから、人類がまだ知覚していなかった領域の中で、これらの外来要素もまた、支配権と存続を求めて戦いを始めた。そして、天体間で戦争が勃発し、この地上で戦争が発生した。

Great Spiritual Energy Groupings were lost falling victims to violence.

偉大な霊的エネルギー集団は敗退して、暴力の犠牲となった。

The One had to remove parts of Himself, as the damage was getting too deep. The continuum and continuity of Creation was now at stake.

損傷はあまりにも深くなっていたので、The Oneは彼自身の部分を除去しなければならなかった。創造の連続性と継続性が危険な状態にあったのである。

Many spoke of awakening to their highest levels of spirituality by drowning themselves, and others who would listen to them, in an ocean of egocentric and egoistic pursuits, denying the multiple levels of reality which form my Creation.

多くの存在は、彼ら自身を溺死させることによって、彼らの最高位の霊性への覚醒について語った。また、別の存在は、自己中心と自己本位の目的を追求する海洋において、私の創造世界を形成する多重レベルの存在を否定しながら、彼らの話に聞き入っていた。

I cannot afford such! I cannot turn a blind eye to any parts of myself!

私はもうこのような状態に耐えられない! 私は、私自身のある部分を見て見ぬふりをすることができない!

Nevertheless, this desire to disengage from many suffering brethren and sisters has caused immense damage to the fabric of My Creation.

しかしながら、多くの、苦しんでいる兄弟と姉妹から撤退しようとするこの欲求は、私の創造の織物へと甚大なダメージをもたらした。

We are ALL ONE! We are but THE ONE! The One is but ALL without any exception!

私たちすべてはONEである! 私たちはまさにTHE ONEである! The Oneが、例外なく、すべてである!

Love is but ME! Life is what I Create and operate! Light is but where I reside and where I want you to be soon!

愛とはまさに私である! 生命は、私が創造し作動させる! 光は、まことに私が住む所であり、あなた達に直ぐに戻ってもらいたい所である!

Do not darken your hearts; do not darken your minds; do not darken you hopes!

あなた達の魂を暗くしてはいけない、心を暗くしてはいけない、あなた達の希望を暗くしてはいけない!

Reunite to who you really are which is but ONE!

本当のあなた達自身へと、Oneのみである真のあなた達へと再結合しなさい!

Be kind to each other!

お互いに親切でありなさい!

Do not isolate yourself from each other!

あなた自身を互いに孤立させてはいけない!

Open your hearts to all, and especially to the Mother in which you still reside: Nature Herself.

すべてに対して心を開きなさい、特に、あなた達がまだ住んでいる母なる大自然に向けて心を開きなさい。

Let tenderness be the only sign of your strength, and everything shall be yours!

優しさがあなたの強さを示す唯一の印となるようにしなさい。そうすれば、すべてはあなたのものとなる!

Do not fear the future; help us mold it to our common destiny: The One!

未来を恐れるな。未来を共通の目的地-The One-へと形成するように私たちを手伝いなさい!

This is ALL.

以上である。

 --------------------------

オリジナルのメッセージは以下のサイトをご覧下さい。

メッセージが録音されていますので、是非、(心を静かにし、雑念を一時的に捨てて、あなたの魂へと浸透するように)

聴いて下さい。 

https://probablefuture.com/message-one-april-24-2018/